Відповідно до Закону України про захист прав споживачів Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. При цьому переконайтеся в тому що:

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
- товар, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо
- збережено всі ярлики та заводське маркування
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Оформити заявку на обмін або повернення можна на сайті або за телефоном, вказаним на сайті.

Обмін і повернення можна зробити за адресою інтернет-магазину.

Якщо в гарантійний період товар, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

- товар з повною комплектацією
- гарантійний талон
- документ, що підтверджує оплату
- висновок сервісного центру з відміткою про неможливість проведення ремонту.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, звертайтеся до наших менеджерів.

Гарантія та сервіс

Весь товар сертифікований і має гарантію офіційних сервісних центрів
Перед здійсненням покупки покупець має право ознайомиться з товаром, перевірити працездатність і комплектацію. Покупцеві обов'язково вручається розрахунковий документ і заповнений гарантійний талон.

Продукцію, придбану в нашому інтернет-магазині, обслуговують у сертифікованих сервісних центрах. Перелік сервісних центрів ви можете знайти на офіційному сайті виробника або в гарантійному талоні.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

- порушено збереження гарантійних пломб
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару
- неправильно заповнено гарантійний талон
- серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

-природний знос або вичерпання ресурсу
-випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
-пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
-пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
-пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або ті, що виникли внаслідок з'єднання і підключення товару до інших виробів
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
-програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
-збереження інформації на жорсткому диску